Reklamace se řídí platným reklamačním řádem firmy Solodoor a.s.

Při přebírání výrobků Solodoor od přepravní firmy je nutné výrobky zkontrolovat, a pokud zákazník zjistí poškození obalu, nebo dveří je nutné tuto skutečnost zapsat do dodacího listu a sepsat s přepravcem škodní protokol.

Následně nafotit závadu. Fotku závady s kopií škodního protokolu od přepravní firmy poslat emailem na info@solodoorostrava.cz , nebo osobně zanést do prodejny.

Závady, které se projeví během záruční doby, je nutné nafotit a následně zaslat emailem na výše uvedený email. 

Řídíme se reklamačním řádem firmy Solodoor, podrobnosti najdete na stránkách www.solodoor.cz.

dokument-pdf-ikonatechnicke-podminky-od-1-1-2014 (389kb)

V případě dotazů či poptávky nás neváhejte kontaktovat.

dokument-pdf-ikonareklamacni-rad-platny-od-listopadu-2015 (1,62Mb)